برگزاری ۱۲ جشنواره فرهنگی، اجتماعی و هنری به صورت مجازی در سال جاری

access_time person توسط مدیر سایت

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
دکتر محمدهادی امین ناجی گفت: ۱۲ جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی درسال جاری پیش بینی شده که چنانچه نتوانیم این جشنواره ها را به دلیل تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به صورت حضوری برگزاری کنیم قطعا در بستر وب و به میزبانی استانهای مختلف در طول سال برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دردوران کرونا، وظیفه ما حفظ سلامت دانشجویان با ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف است و نباید به دلیل شیوع این بیماری، از آموزش و ارتقای فرهنگ متوقف شویم، افزود: جشنواره ویژه ضیافت ماه رمضان به همت دو استان اصفهان وزنجان به صورت مجازی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی فیلم و عکس با موضوع کرونا در استان لرستان در حال آماده سازی است و جشنواره کشوری رسانه ها و کرونا نیز به صورت مجازی در استان البرز برگزار خواهد شد.
دکتر امین ناجی با اشاره به برنامه استان گیلان برای برگزاری جشنواره کشوری ادبیات و صلح گفت: این جشنواره از قبل قرار بود که به صورت حضوری برگزار شود اما در صورت ادامه یافتن شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی جشنواره کشوری جهادگران سلامت را یکی دیگر از جشنواره های مهم امسال دانست که به همت دبیرخانه کانون های هلال احمر در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا استان خوزستان نتوانست میزبان اردوهای راهیان نور شود اما بسیج دانشجویی این استان همگام با دیگر استانها در قالب جهادگران سلامت ، حوزه سلامت کشور را پوشش دادند و امسال نیز جشنواره ویژه بسیج به میزبانی این استان برگزار می شود.
دکتر ناجی همچنین از برگزاری جشنواره خاطرات کرونایی در استان قزوین خبر داد و گفت: این جشنواره  شامل خاطرات فردی، خانوادگی و دانشجویی و اجتماعی خواهد بود که به منظور ایجاد فضای شور و نشاط در بین دانشجویان و خانواده هایشان در دوران قرنطینه اجرا می شود.
وی افزود: ۲۴ امین جشنواره قرآن و عترت طبق برنامه ریزی قبلی به میزبانی دانشگاه پیام نور یزد برگزار می شود که آن نیز با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری و یا مجازی برگزار خواهد شد.
دکتر امین ناجی اظهار داشت: کانون کارآفرینی در استان آذربایجان غربی نیز جشنواره بازارچه کارآفرینی را در سه ماهه چهارم سال ۹۹ برگزار خواهد کرد وامید است بتوانیم با برگزاری این جشنواره نقش موثری در جهش تولید داشته باشیم .
وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندیها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل دانشجویان و توسعه ارتباط با صنعت دانست.
وی به سه جشنواره؛ رویش، حرکت و نشریات اشاره کرد و گفت: این جشنواره ها در ۲ سال گذشته به صورت مشترک ودر قالب جشنواره توانمندی های و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار شد، امسال در صورت حضوری بودن به میزبانی استان البرز و در در غیر این صورت جشنواره رویش به همت استان اصفهان، جشنواره حرکت به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و جشنواره نشریات به میزبانی استان فارس به صورت مجازی برگزار می شود.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد