جزئیات ثبت نام و انتخاب واحد کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

به گزارش روابط عمومی زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ این دانشگاه اعلام شد.

- پذیرفته‌ شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس  https://reg.pnu.ac.ir از تاریخ ۱۸ [b]شهریورماه لغایت ۲۵ شهریورماه [/b]نسبت به ثبت نام غیر حضوری خود اقدام کنند. 
- ثبت نام حضوری نیز از تاریخ ۱۸/ ۰۶/ ۱۴۰۳ لغایت ۲۵/ ۰۶/ ۱۴۰۳ در مرکز پذیرفته شده نیز ضورت می گیرد. 
- زمان انتخاب واحد در سامانه گلستان نیز بعد از پرداخت شهریه از تاریخ ۱۹/ ۰۶/ ۱۴۰۳ لغایت ۲۷/ ۰۶/ ۱۴۰۳ می باشد. 
- قبل از انجام انتخاب واحد از روش زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید: منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداختهای الکترونیکی دانشجو
-  تاریخ درخواست مهمان از ۱۸/ ۰۶/ ۱۴۰۳ لغایت ۲۵/ ۰۶/ ۱۴۰۳ می باشد. 
- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:  ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"

- پذیرفته شدگان مدارک ذیل را به صورت الکترونیکی در فرمت jpg یا jpeg  و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه نمایند: 
ارائه تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی پشت و رو، عکس  ۴×۳  با زمینه روشن، اصل مدرک کارشناسی،  دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی را ارائه نمایند،  مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان).

- کلیه پذیرفته شدگان می بایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:  شناسه کاربری: شماره داوطلبیr۰۳۱ و گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد)

 - لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نمایید.
 مثال : شناسه کاربری: r۰۳۱۳۰۰۷۰۷ 
گذرواژه: ۰۰۶۱۱۱۱۱۱۱  

- دانشجو پس از ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.

-بعد از تکمیل مرحله دوم با مراجعه به مرکز قبولی نسبت به تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی اقدام نموده و سپس با شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ به سیستم مراجعه نمایید. 

- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می‌باشند و تغییر آن امکان‌پذیر نیست.
- پذیرفته‌شدگان برای تقاضای تاییدیه تحصیلی الکترونیکی از مدرک کارشناسی، وارد لینک http://estelam.msrt.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی کدپیگیری را در سامانه گلستان ثبت نمایند.

- پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شوند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد