اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت‌نام از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان آغاز و در روز یکشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ پایان می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربری ثبت‌نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و ویرایش به هیچ‌وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسئولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربری کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و هشتاد هزار ریال است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه می‌بایست نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

چنانچه تمایل به ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی دارید، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی، مبلغ دو میلیون و هشتاد هزار ریال پرداخت نمایید.

اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و موسسات غیرانتفاعی در مرحله انتخاب‌رشته (دهۀ سوم مردادماه سال ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ دو میلیون و هشتاد هزار ریال در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام نموده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به انتخاب این‌گونه رشته‌ها اقدام کنند.

داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌ رشته و گزینش در این آزمون ثبت‌نام نمایند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد