وضعیت تحصیل دانشجویان مشکوک به تقلب در کنکور تعیین تکلیف می‌شود

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

چهل و یکمین جلسه هیات عالی تجدید نظردر تاریخ ۱۴۰۲.۱۲.۷ با حضور وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر مصوبه جلسه‌ ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه اخیر این شورا، در جلسه‌ ۸۹۳ مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۵ درخصوص شیوه های اجرایی این مصوبات و رعایت حقوق اشخاص ذینفع تاکید شد.
همچنین اعضای هیات نسبت به ۵ پرونده دانشجویی و ۱۰ پرونده مربوط به اعضای هیات علمی در شئون علمی و پژوهشی
بررسی و اتخاذ تصمیم کردند.
در این جلسه تهیه پیش نویس شیوه نامه جدید هیات عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت تحصیل دانشجویان مشکوک به تقلب براساس مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات های تجدیدنظر وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.
پیرو رأی دیوان عدالت اداری درباره بازگشت به تحصیل کنکوریهای مشکوک به تقلب در کنکور، شورای عالی انقلاب فرهنگی به تازگی
مصوبه ای را تصویب و ابلاغ کرد
مصوبه تجمیعی-تکمیلی شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری وبهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشیو پژوهشی درخصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدید نظر» طی نامه شماره ۱۴۰۲/۲۴۳۶۰/ دش مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ توسط رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد