نکات مهم در خصوص انتخاب واحد و مسائل آموزشی دانشجویان

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد و مسائل آموزشی دانشجویان:۱- رعایت حداقل واحد انتخابی توسط دانشجویان الزامی می باشد۲- رعایت حداکثر واحد انتخابی توسط دانشجویان با توجه به معدل نیمسال قبل الزامی می باشد.۳- رعایت پیش نیاز و هم نیاز در ترم توسط دانشجویان الزامی می باشد (به استثنای دانشجویان ترم آخر که توسط کاربر ارشد محترم مرکز تاییدیه گرفتند)۴- دانشجویان در هر نیمسال فقط امکان اخذ یک درس از گروه معارف را دارند( به استثنای دانشجویان ترم آخر که توسط کاربر ارشد محترم مرکز تاییدیه گرفتند که آن هم طبق دستورالعمل وقت امکان پذیر می باشد)۵- اخذ درس تربیت بدنی ویژه و ورزش ویژه فقط توسط دانشجویانی که بیماری خاص یا ناتوانی جسمی دارند (با ارائه مدارک و مستندات پزشکی) مجاز می باشد۶- در صورت هرگونه مغایرت شناسنامه ای بین اطلاعات مندرج در سامانه گلستان و شناسنامه پیگیری لازم صورت پذیرد.۷- تحصیل همزمان در دو رشته برای ورودی های ۱۴۰۰ و پس از آن ممنوع می باشد.۸- در صورت معادل سازی دروس، پرداخت شهریه این دروس الزامی می باشد۹- صدور گواهی اشتغال به تحصیل صرفاً از طریق سامانه گلستان (منوی پیشخوان خدمت) و پس از تسویه بدهی امکان پذیر می باشد.۱۰- تأیید مرخصی تحصیلی منوط به پرداخت شهریه ثابت و تسویه بدهی می باشد۱۱- حضور در کلاسهای دروس صرفاً عملی و همچنین دروسی که واحد عملی دارند الزامی می باشد۱۲- ثبت نمره میان ترم صرفاً توسط استاد محترم و فقط در بازه زمانی اعلام شده امکان پذیر می باشد و پس از پایان تاریخ هیچ اقدامی در این خصوص میسر نمی باشد.۱۳- غیبت در امتحان پایانی موجه بوده و نیاز به هیچ اقدامی نمی باشد.غیبت در امتحان تأثیری بر معدل و نمرات ندارد.۱۴- در صورت فراموشی رمز عبور سیستم گلستان، شخص دانشجو می بایست به صورت حضوری و با ارائه کارت شناسایی معتبر اقدام نماید.۱۵- دانشجویان در طول تحصیل می بایست پیگیر تکمیل پرونده باشند تا در زمان فارغ التحصیلی دچار مشکل نشوند.۱۶- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که پایان نامه را اخذ نموده و دفاع نکرده اند می بایست در ترم‌های بعدی نیز واحد پایان نامه را اخذ نمایند.۱۷- موارد بسیار زیادی مشاهده شده که دانشجو بعد از پایان یافتن تحصیل به علت پیدا کردن موقعیت شغلی مناسب برای صدور مدرک تعجیل داشته اند، شایسته است دانشجویان عزیز پس از ثبت و تأیید نمرات آخرین ترم بلافاصله جهت ثبت فراغت از تحصیل و صدور مدرک اقدام نمایند. شایان ذکر است صدور مدرک تحصیلی به مدت زمان تقریبی یک ماهه نیاز دارد.۱۸- به منظور پیشگیری از هرگونه مشکل در زمان تحصیل و فارغ‌التحصیلی، می بایست دانشجو پیگیر امور آموزشی و کسب اطلاعات در خصوص مسائل آموزشی در طول دوران تحصیل باشد.۱۹- گزارش ۲۷۲ جهت اطلاع از دروس گذرانده شده در سامانه گلستان در دسترس دانشجویان می باشد. در طول دوران تحصیل و پس از هر ترم این گزارش کنترل گردد.۲۰- حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع هر آزمون پایان ترم در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشید، در صورت تأخیر و مراجعه پس از زمان شروع امتحان امکان حضور در جلسه وجود ندارد و برای این دسته از دانشجویان غیبت ثبت خواهد شد.۲۱- ملاک تاریخ برگزاری آزمون صرفا گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان (کارت آزمون) می باشد نه پرینت اولیه انتخاب واحد.ممکن است تاریخ آزمون درسی پس از پایان زمان حذف و اضافه تغییر کند.۲۲- دانشجویی که قصد تغییر مرکز آزمون را دارد باید در زمان مقرر و طبق تقویم آموزشی مندرج در وب سایت دانشگاه اقدام نماید، با توجه به ظرفیت محدود مراکز پس از تکمیل ظرفیت امکان تغییر مرکز آزمون وجود نخواهد داشت.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد