اصلاحیه آئین نامه جدید برای ورودیهای ۱۴۰۲ و بعد از آن برای کلیه مراکز و واحد های کشور ابلاغ شد.

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

 اصلاحیه آئین نامه جدید برای ورودیهای ۱۴۰۲  و بعد از آن برای کلیه مراکز و واحد های کشور ابلاغ شد. به اطلاع کلیه همکاران مراکز و واحدهای محترم کشور می رساند؛با نهایت دقت اصلاحیه آیین نامه ابلاغی را مطالعه و به تمامی دانشجویان اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.
مهمترین اصلاحات آئین نامه یکپارچه آموزشی ویژه ورودیهای مهرماه سال ۱۴۰۲ و بعد از آن؛ نمرات مردودی فقط در معدل نیمسال محاسبه می گردد و در معدل کل جهت دانش آموختگی محاسبه نخواهد شد. معادلسازی دروسی که منتج به أخذ مدرک تحصیلی شده باشد بلامانع است.
 سنوات مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته از ۸ نیمسال به ۱۲ نیمسال اصلاح گردید.حداقل مدت مجاز برای دانش آموختگی در مقطع کارشناسی ۳ سال است.( این تبصره شامل دانشجویانی که دروسی را معادلسازی می کنند نخواهد شد.) حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان از ۶ واحد به ۱۴ واحد افزایش پیدا کرده است. 
معرفی به استاد حداکثر ۲ عنوان درس نظری می باشد. تغییر رشته از رشته های با آزمون به رشته های با آزمون با کسب شرایط بند یک ماده ۲۰ آیین نامه آموزشی و سایر شرایط لازم، بلامانع می باشد.  تغییر رشته از رشته های با آزمون به رشته های بدون آزمون بلامانع می باشد. 
تغییر رشته از رشته های بدون آزمون به رشته های بدون آزمون بلامانع می باشد. تغییر رشته در موارد بالا با اخذ حداقل ۱۲ واحد درسی (بدون احتساب دروس جبرانی، دروس معادلسازی شده و دروس اختیاری مازاد) در یک ترم تحصیلی و با کسب معدل کل ۱۲ به بالا، امکان پذیر می باشد.ماده ۲۰: کماکان تغییر رشته از رشته‌های بدون آزمون به رشته‌های با آزمون ممنوع می باشد.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد