مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ثبت نام نکرده، تا ۵ اردیبهشت

access_time person توسط مدیر سایت

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ثبت نام نکرده، تا ۵ اردیبهشت/ ثبت نام با پرداخت یک سوم شهریه ثابت
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دسترسی پردازش ثبت نام اصلی در سیستم گلستان برای آن دسته از دانشجویان دانشگاه پیام نور که تاکنون نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹-۹۸ اقدام نکرده اند، مجددا از ۳۱ فروردین فعال شده و تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور و به منظور مساعدت با کلیه دانشجویانی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند، امکان ثبت نام تا تاریخ مذکور فراهم شد و دانشجویان می توانند تنها با پرداخت یک سوم شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
وی یادآور شد: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه اول سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی  با عنوان اینکه دانشجویانی که قبلا ثبت نام و انتخاب واحد کرده اند، امکان حذف یا اضافه مجدد دروس را نخواهند داشت، افزود: آن دسته از دانشجویانی که با مشکل آموزشی مواجه هستند برای رفع مشکل خود باید از طریق کارشناس آموزش و یا کاربر ارشد پیگیری کنند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد