تمدید مهلت ثبت نام معرفی شدگان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور در سامانه صبا تا ۲۰ خرداد

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

قابل توجه معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور ؛
تمدید مهلت ثبت نام معرفی شدگان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور در سامانه صبا تا ۲۰ خرداد به اطلاع کلیه معرفی شدگان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور می‌رساند؛ با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان محترم، مهلت ثبت نام در سامانه صبا  به آدرس    https://saba.pnu.ac.irتا پایان روز شنبه مورخ ۰۳/۲۰/ ۱۴۰۲ برای آخرین بار تمدید می‌گردد.
 شایان ذکر است تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. لذا ضروری است داوطلبان گرامی جهت شرکت در جلسه مصاحبه، مطابق پیامک حاوی تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری مصاحبه که بعد از پایان مهلت ثبت نام، برای آنان ارسال خواهد شد، بر اساس تاریخ های اعلام شده در اطلاعیه مندرج در پرتال اصلی دانشگاه به نشانی :   pnu.ac.ir به مرکز مربوطه مراجعه نمایند.
یادآور میشود پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مقرر صرفا از افرادی مصاحبه بعمل خواهد آمد که مدارک خود را قبلا، بارگذاری نموده اند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد