قابل توجه فارغ التحصیلان عزیز
مراحل لازم جهت فارغ التحصیلی و دریافت مدرک موقت مقطع کارشناسی
ابتدا گزارش ۲۷۲ سایت گلستان لیست دروس پاس شده دانشجو (تطبیق خورده) را بررسی کرده و تعداد کل واحدهای پاس شده خود را با چارت مربوطه مطابقت دهید.
سپس درخواست تسویه خود را در سایت جامع گلستان ثبت نمائید.
پس از ثبت درخواست تسویه، کارشناس رشته فرم مربوطه فارغ التحصیلی را صادر کرده و شما با تکمیل مشخصات خود از واحد های ذیل اقدام به دریافت مهر و امضای تاییدیه می نمایید:
۱⃣ کتابخانه
۲⃣ صندوق رفاه دانشجویی
۳⃣ امور مالی و تسویه حساب
۴⃣ تربیت بدنی
۵⃣ آزمایشگاه
۶⃣ واحد امتحانات (فرم ریز نمرات دانشجو)
۷⃣ تایید نهایی معاونت آموزشی
۸⃣ دبیرخانه
دیدگاه های بیشتر