آغاز سومین همایش وبینار ملی آموزش محیط زیست

access_time person توسط مدیر سایت

دبیر علمی سومین همایش ملی آموزش محیط زیست خبر داد:
دکتر سید محمد شبیری گفت: سومین همایش ملی آموزش محیط زیست برای اولین بار به صورت وبینار طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در سازمان مرکزی و به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر استانها برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، دبیر علمی سومین همایش ملی آموزش محیط زیست افزود: این همایش با هدف توسعه و ارتقای فرهنگی محیط زیست همراه با ارائه مقالات علمی و نشست های تخصصی به صورت الکترونیکی توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور با حضور دانشجویان، اساتید و فرهیختگان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.
وی با اشاره به رسالت دانشگاه پیام نوردر برنامه ششم توسعه کشور به عنوان هاب بین المللی آموزش های الکترونیکی اظهار داشت: این دانشگاه برای اشاعه آموزش الکترونیک، دستیابی به شاخص مدیریت سبز دانشگاهی و کاهش هزینه ها اقدام به برگزاری این همایش با شاخص های محیط زیستی و بهره گیری از ظرفیت های الکترونیک کرده و در توسعه این فرهنگ اهتمام می ورزد.
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست درخصوص این همایش افزود: در روز اول این همایش پس از سخنرانی، مقالات علمی به صورت آنلاین در سه پانل موازی با داوری اعضای پانل به صورت الکترونیکی ارائه می شود و روز دوم نیز نشست های علمی الکترونیکی تحت عناوین ذیل توسط متخصصان حوزه آموزش محیط زیست کشوربرگزار می شود.
آشنایی با استراتژی های نوین در مدیریت پسماند
فناوری های نوین در آموزش محیط زیست
آموزش محیط زیست و شهر یادگیرنده
آشنایی با مفاهیم مدیریت و تجارت کربن در محیط زیست
آموزش محیط زیست و مدیریت سبز دانشگاهی
آموزش محیط زیست و گردشگری
آموزش محیط زیست و حفاظت مشارکتی (تجربه مدیریت سبز بومی تالاب ها)
آموزش محیط زست در سند الگوی پایه الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت

منبع: پیام نور

برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد