عدم تمدید مهلت تعیین محل آزمون در نیمسال اول ۹۸-۹۷ پیام نور / بخشنامه

access_time person توسط نیما صابری

براساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به روسای استانی، مهلت ثبت درخواست تعیین محل آزمون در نیمسال اول ۹۸-۹۷ تمدید نخواهد شد.
در این بخشنامه که از سمت مرتضی محسنی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی صادر شده است آمده: تاریخ های اعلام شده در تقویم آموزشی از جمله زمان ثبت نمرات میان ترم و تاریخ درخواست تعیین محل آزمون تمدید نخواهد شد.
محسنی در این نامه تاکید کرده است رعایت نظم و انظباط آموزشی یکی از مولفه های کیفیت آموزشی می باشدو رعایت دقیق تقویم آموزشی ابلاغ شده مورد تاکید است. در این راستا به روسای استانی دانشگاه پیام نور تاکید شده نسبت به اطلاع رسانی مجدد بر روند ثبت نمرات میان ترم و تعیین محل آزمون نظارت کافی داشته باشند و از ثبت نمرات مطابق ضوابط و در موعد مقرر، اطمینان حاصل کنند.
مهلت تغییر محل آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از تاریخ ۲۹ آبان آغاز و تا ۸ آذر ماه ۹۷ می باشد.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد