ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لغو شد

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) تغییر کرد.قرار بود ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از روز سه شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شود.با توجه به نامه شماره ۲/۳۲۶۵۵۳ مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۰ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر پذیرش دوره های فراگیر برای سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، ثبت‌نام برای این دوره ها در دانشگاه پیام نور روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام نخواهد شد.تاریخ جدید ثبت‌نام برای دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته‌های این مراکز ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
پیش از این قرار بود ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و در روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ پایان پذیرد. زمان برگزاری آزمون در تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شده بود.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد