اطلاعیه رسمی حضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه پیام نور

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

اطلاعیه رسمی حضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه پیام نور


دکتر علی خاکی صدیق ( معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری):
در نامه ای که به دانشگاه ها ارسال شده، اعلام کرده ایم که حتی الامکان تاکید بر این است که امتحانات این ترم به صورت حضوری برگزار شود.

امیر حسین بهروز (مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور):
با توجه به اینکه در نامه صادر شده توسط وزارت علوم از واژه حتی الامکان استفاده شده و دستوری به عنوان حضوری شدن کلاس ها و امتحانات وجود ندارد و حضوری شدن دانشگاه ها همانطور که اطلاعیه های قبلی به روسای دانشگاه ها محول شده بود، دانشگاه پیام نور تصمیمی بر حضوری شدن کلاس ها و امتحانات ندارد و کلیه کلاس ها و امتحانات این ترم دانشگاه پیام نور غیر حضوری خواهد بود.

دانشگاه پیام نور شرایط متفاوتی نسبت به سایر دانشگاه ها دارد به این دلیل که شعبه های این دانشگاه به چند استان محدود نمی شود و در تمام استان های کشور شعبه دارد و نکته مهم تر این است که امتحانات حضوری دانشگاه پیام نور به صورت هماهنگ و کشوری برگزار می شد و این امکان برای دانشگاه پیام نور وجود ندارد که در برخی استان ها که شرایط رنگ‌بندی کرونایی آنها آبی است امتحانات حضوری برگزار شود و در شهر های دیگر غیر حضوری.

در اطلاعیه های قبلی کانال دانشجوفوری هم اعلام کرده بودیم که دانشگاه پیام نور چند بار در این ترم بر غیر حضوری بودن کلاس ها و امتحانات این دانشگاه تاکید و یادآوری کرده بود.

این نکته هم باید در نظر گرفته شود که کلاس های ترم پاییز دانشگاه پیام نور در آذر ماه به پایان می رسند و امتحانات این دانشگاه زودتر از سایر دانشگاه های کشور آغاز و تمام می شود و شامل اطلاعیه حضوری شدن امتحانات از تاریخ ۱۰ دی ماه نمی شود.

جمع بندی: امتحانات و کلاس های این ترم دانشگاه پیام نور غیر حضوری خواهد بود.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد