کمک هزینه شهریه دانشگاه پیام نور دغدغه قریب نیم میلیون خانوار را مرتفع می کند

access_time person توسط مدیر سایت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشگاه پیام نور:
دکتر اصغرابوالحسنی کمک هزینه شهریه دانشگاه پیام نور را حلال مشکلات مالی قریب ۵۰۰ هزار خانوار در سراسر کشور دانست و گفت: دانشگاه پیام نور و بانک صادرات به دلیل تشابه در گستردگی در داخل و خارج از بهترین همکاری را برای ارائه خدمات مطلوب و در شآن دانشجویان این دانشگاه خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشگاه پیام نور امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات با عنوان اینکه بانکداری خرد مبنای عملیات بانکی است و بانک صادرات با ابتکاری نو و گسترش خدمات مستقیم به دانشجویان این دانشگاه، علاوه بر رفع مشکل مالی دانشجویان، بانکداری خرد را هم گسترش خواهد داد و این تفاهم نامه دارای منفعتی دو جانبه است.
وی تخصیص تسهیلات به کارمندان، اعضای هیات علمی و حافظان قرآن را از دیگر مفاد تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه در مجموع شرایط بسیار مناسبی را برای کل خانواده دانشگاه پیام نور فراهم خواهد کرد.  
وی اعطای وام با کارمزد یک و ۴دهم درصد را کمتر از حداقل کارمزد بانک ها و بهترین فرصت برای دانشجویان عنوان کرد و ضمن قدردانی از بانک مهر برای حمایت دانشگاه، ابراز امیدواری کرد : دانشجویان دانشگاه پیام نور با دریافت این وام دیگر دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد