دانش آموخته پیام نور البرز برنده جایزه هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اسپانیا

access_time person توسط مدیر سایت

افتخاری دیگری برای دانشگاه پیام نور در عرصه بین المللی؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رضا اکبرپور ،دانش آموخته رشته علوم سیاسی دانشگاه پیام نور استان البرز در واحد ماهدشت،جایزه  بهترین بازیگر مرد  هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم "ایمجین ایندیا" ۲۰۱۹ کشور اسپانیا را از آن خود کرد .
به گفته رضا اکبر پور، وی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز و در کارهای مختلفی نقش آفرینی کرد. بیشتر با بازی در فیلم سینمایی آپاندیس در بین مخاطبان سینما شناخته شد، جوانی دهه شصتی که با این تجربه موفق توانست جایزه بازیگری جشنواره ایمجین ایندیا اسپانیا ۲۰۱۹ را کسب کند.
این بازیگر جوان در فیلم آپاندیس ایفاگر نقشی جدی و متفاوت شد و برخلاف نقشش در این فیلم در سریال حوالی پاییز در نقش سامان، جوان آرام و خانواده دوستی که با همسرش در کنار مادر و خانواده اش زندگی میکند جلوی دوربین رفت و روایتگر داستانی از فاجعه منا شد.
 
رضا اکبرپور همه جانبه بودن دانشگاه پیام نور و در دسترس بودن در هر نقطه ای از ایران را از مزایای ویژه این دانشگاه عنوان کرد و از اینکه درس خواندن در دانشگاه پیام نور مانع از فعالیت اقتصادی و اجتماعی نمیشود بلکه آنرا هدفمندتر هم میکند سخن گفت.
دانش آموخته دانشگاه پیام نور ماهدشت ادامه داد: نقش آفرینی به جا در یک اثر، ماندگار تر از هر مسئله ای است، اگر موانع راه را پشت سر بگذاریم و  جسم و روح خود را با آن اثر بیامیزیم و جان کلام را ادا نماییم هنر ما به یک اثر فاخر مبدل شده و سالها بعد اذهان عمومی از ما یاد خواهند کرد.
وی در پایان گفت:مشخص کردن هدف در زندگی و پیگیری آن با عشق و اراده، حل کردن موانع مسیر را لذت بخش خواهد کرد، قطعا به خواسته ای که سال ها به دنبال آن بوده ایم می رسیم و تمام کائنات نیز برای تحقق این مهم دست به دست یکدیگر خواهند داد به شرطی که انرژی خود را صرف حواشی نکنیم.
 
کشور ما مهد استعدادهای درخشان است استعدادهایی که هر کدام مرواریدی بوده و نمی توان از آنها گذشت، البته باید در مسیر هنری یا حرفه خاص خود هدایت شوند و هدفمند از ظرفیت آنها استفاده شود تا کشور در هر عرصه ای شاهد اتفاقاتی بزرگ شود. 


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد