آغاز انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۵ تیر

access_time person توسط مدیر سایت

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
مدیرکل روابط عمومی گفت: انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از ۱۵ تیر آغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان متقاضی ترم تابستان از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌پذیرد، افزود: تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم از ۲۶ مرداد لغایت ۴ شهریورماه خواهد بود و دانشجویان برای دریافت کارت آزمون می توانند در تاریخ ۲۴ مرداد تا ۴شهریور به سامانه جامع آموزشی گلستان reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی زمان درخواست مهمانی دانشجویان در دوره تابستان را از ۱۱ لغایت ۱۷ تیر عنوان کرد و گفت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات نحوه مهمانی باید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.
امیرحسین بهروز با عنوان اینکه دروس قابل ارائه در دوره تابستانی حداکثر ۸ واحد است و کلیه دروس عمومی مقطع کارشناسی در این دوره ارائه می شود، اظهار داشت: دانشجویان در نظر داشته باشند که امکان حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی و همچنین امکان تغییر محل آزمون امکان پذیر نیست و باید در نحوه انتخاب واحد و همچنین درخواست مهمانی خود دقت لازم را لحاظ کنند.
وی از ارائه دروس معارف در ترم تابستان جاری خبر داد و اظهار داشت: برگزاری دروس عمومی معارف به صورت عادی امکان پذیر است و هر دانشجو می‌تواند در قالب ۸ واحد مجاز دوره تابستانی صرفا یک عنوان درس گروه معارف اسلامی را انتخاب و بگذراند.
وی در پایان یادآور شد: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دستورالعمل ترم تابستان باید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد