تولید مرکب چاپ بر پایه آب روی سطوح سلولزی با استفاده از فناوری نانو

access_time person توسط مدیر سایت

توسط محقق پژوهشکده دانشگاه پیام نور یزد محقق شد؛
تولید مرکب چاپ برپایه آب روی سطوح سلولزی با استفاده از فناوری نانو 
محقق پژوهشکده پوششهای نانو ساختار دانشگاه پیام نور استان یزد با استفاده از فناوری نانو موفق به تولید مرکب های چاپ بر پایه آب روی سطوح سلولزی با کیفیت بالا شد. 
به گزارش روابط عمومی،مجتبی کاظم پور محقق این پژوهشکده پس از تحقیقات گسترده خود در زمینه مرکب ها و آزمایشات فراوان توانست مرکب های چاپ را تولید کند که برای چاپ روی سطوح سلولزی نظیر کاغذ و کارتن استفاده می شود.
مرکب های برپایه آب به دلیل آلودگی پایین و نیز سهولت استفاده و مواد اولیه در دسترس ، توانسته جای خود را در بین مرکب ها باز کند و بازار قابل توجهی را به خود جلب نماید.
 این نوع مرکب ها، قابلیت های زیادی نظیر کیفیت چاپ و پخش شوندگی بسیار بالا و خشک شدن به موقع بدون اینکه به دستگاه چاپ بچسبد و نیز تنوع رنگی زیادی را دارا می باشد.
لازم به ذکر است با توجه به استفاده روز افزون صنعت چاپ از این مرکب ها در صورت سرمایه گذاری مناسب روی این محصول می توان شاهد ارزش افزوده قابل توجهی بود.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد