۶۷۴ هزار کنکوری کارت آزمون گرفتند/ فردا آخرین مهلت دریافت کارت

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ همه متقاضیان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه از ۶ تیرماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان تا فردا سه شنبه ۸ تیرماه می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.
وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار خواهد شد.
سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.
وی گفت: تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شده است. زرین آمیزی اظهار داشت: از میان یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت صادر شده تاکنون تعداد ۶۷۴ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند.
به گزارش مهر، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت آزمون خود را دریافت کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی وسریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.
متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد