تبادل اطلاعات و تجربه با کشورهای منطقه گامی موثر در زمینه علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور

access_time person توسط مدیر سایت

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه درشمال غرب کشور؛
تبادل اطلاعات و تجربه با کشورهای منطقه گامی موثر در زمینه علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور  
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور و دفتر تبریز با حضور در دانشگاه پیام نور استان ، سیستم آموزشی و امکانات این دانشگاه بازدیدکرد.
به گزارش روابط عمومی ،دکتر عیسی زاده دراین بازدید به بحث رشد و توسعه با استفاده از ابزار و پتانسیل های موجود و به طرق جدید تر و کارآمدتر دردانشگاه پیام نور اشاره کرد وگفت : یکی از اهداف تشکیل و نیز امکانات مناطق آزاد توجه به بحث تحقیق و پژوهش و گسترش علم است که امیدواریم با همکاری همه جانبه دانشگاه پیام نور را در تحقق این هدف یاری رسانیم .
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در کشورهای مختلف منطقه و در زمینه های متفاوت ، ایجاد منافع مشترک با این کشورها و بهره مندی از توانمندیهای یکدیگر را نیاز بسیارضروری و مهم حال حاضر دانست و گفت : تبادل اطلاعات و تجربه با کشورهای منطقه می تواندگامی موثر در زمینه علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور باشد.
در این نشست صمیمی طرفین بر گسترش همکاری های فی مابین و برگزاری جلسات مستمر به منظور ارتقاء سطح همکاری ها تاکید کردند.
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیزگفت : پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور دارای مزایا و ویژگی های خاص و سیستم آموزشی متفاوت تر از سایر دانشگاهها است.
دکتر معصومی با اشاره به توان علمی بالای دانشجویان این دانشگاه ، گفت : با توجه به رایزنی های صورت گرفته و ارسال مدارک لازمه و پیگیریهای بعمل آمده به زودی شاهد افتتاح واحد بین المللی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در منطقه ارس خواهیم بود.
وی با اشاره به قوانین خاص و متفاوت حاکم بر واحد های بین المللی و امتیازات مختلف آن ، گفت : امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت بالای دفتر امور خارجه تبریز و رایزنی با کشورهای منطقه و عقد تفاهم نامه های همکاری شاهد جذب دانشجویان بین المللی و رشد و ارتقاء دانشگاه پیام نور در این زمینه باشیم .


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد