اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است

access_time person توسط فاطمه پورذبیح


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور استفاده از اپلیکیشن «پیام من» را برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان اعلام کرد و گفت: نسخه ۳۲ این اپلیکیشن با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه‌اندازی شد.
به گزارش روز شنبه دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی افزود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop ) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شد و دانشجویان می توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی به دیگر خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن «پیام من» اشاره کرد و یادآور شد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارایه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد نیاز دانشجویان راه اندازی شد و دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت ۱۰۰ هزار ریال از  تمامی این خدمات نظیر دسترسی به بانک ۸۰ میلیون مقاله، آزمون های آزمایشی، اطلاعیه های کسب و کار، پرونده های پرسنلی و ... استفاده کنند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با  بیان این که راهنمای آموزش تصویری نحوه نصب و آزمون اپلیکیشن پیام من در صفحه اینستاگرام دانشگاه به نشانی upnanews بارگذاری شده است، اظهار داشت: دانشجویان می توانند با مراجعه به این صفحه از اطلاعات و کاربردهای روز این اپلیکیشن آگاه شوند


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد