تمدید مهلت ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دکتری دانشگاه پیام نور

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

تمدید مهلت ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دکتری دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام معرفی شدگان به مصاحبه آزمون دوره دکتری دانشگاه پیام نور در سامانه مدد به نشانی https://madad.pnu.ac.ir  تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی، با توجه به تماس های مکرر داوطلبان و جهت رفاه معرفی شدگان به مصاحبه آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۰ ، مهلت ثبت نام در سامانه مدد (سامانه برگزاری مصاحبه الکترونیکی) تا روز چهارشنبه مورخ ۵ خردادماه سال جاری  تمدید شد.
طبق اعلام مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، کلیه معرفی شدگان فقط تا مدت تعیین شده برای ثبت نام فرصت دارند و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
 از داوطلبان گرامی درخواست می شود هر چه سریعتر در فرصت باقیمانده نسبت بهثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نموده و  مراحل قید شده در سامانه را به اتمام برسانند. بدیهی است عدم توجه به مدارک درخواستی و نواقص احتمالی در امتیاز دهی موثر بوده و لازم است داوطلبان در این خصوص عنایت لازم را داشته باشند.  
   در صورت لزوم، اطلاعات بعدی از طریق پورتال اصلی دانشگاه پیام نور به نشانی : www.pnu.ac.ir متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد