زمان و نحوه برگزاری آزمون آزمایشی در اپلیکیشن پیام من

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

قابل توجه دانشجویان؛زمان و نحوه برگزاری آزمون آزمایشی در اپلیکیشن پیام من مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نوراز برگزاری آزمون آزمایشی برای آن دسته از استانهایی که آزمون پایان ترم دانشجویان آن در سامانه پیام من برگزار می شود، خبر داد و گفت: آزمون آزمایشی (رزم آزمون) در اپلیکیشن پیام من در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: این آزمون آزمایشی ویژه استانهای ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، قم، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد ، لرستان، مرکزی، هرمزگان و زنجان است که آزمون پایان ترم دانشجویان آنها در اپلیکیشن پیام من برگزار می شود.
وی شرکت در این آزمون را اختیاری و برای بررسی و رفع آخرین مشکلات احتمالی دانست و افزود: آزمون آزمایشی اپلیکیشن پیام من فاقد نمره است و صرفا برای آشنایی دانشجویان با فرایند آزمون توصیه می شود.مدیرکل روابط عمومی در خصوص ویژگی های آزمون از طریق اپلیکیشن پیام من اظهار داشت: امکان شرکت در این آزمون از طریق تلفن همراه و سیستم دسکتاپ امکان پذیر بوده و نصب اپلیکیشن و شرکت در تمام آزمون ها نیز رایگان است.
وی از دانشجویان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه کار با اپلیکیشن به ویدئوهای آموزشی بارگذاری شده در سایت Lmsmap.pnu.ac.ir و کانال رسمی فضای مجازی دانشگاه به نشانی @upnanews مراجعه کنند.
شایان ذکر است؛ نصب اپلیکیشن پیام من از طریق سایت Pm.pnu.ac.ir امکان پذیر بوده و شماره همراه پشتیبان نیز در همین سایت و پرتال های استانی درج شده است.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد