جزئیات نحوه برگزاری امتحانات پیام نور استان تهران در خرداد ۱۴۰۰

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام کرده است که کلیه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش مجازی این استان برگزار میشود.
بدین ترتیب در نیمسال جاری آزمون کلیه دروس تخصصی و عمومی دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران به صورت متمرکز و در سامانه آموزش الکترونیک استانی به نشانی http://lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود. دانشجویان پس از رفتن به سایت آموزش مجازی پیام نور استان تهران با نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (شماره ملی) وارد سایت شوند و در روز و
ساعت امتحان نسبت به امتحان خود اقدام کنند لازم به ذکر است آزمون درس حفظ جزء سی قرآن کریم تنها درسی است که به صورت متمرکز و الکترونیکی توسط مرکز سنجش و آزمون دانشگاه برگزار می شود که اخبار تکمیلی آن بزودی اعلام می شودکلیه آزمون های دروس نظری نیم‌سال تحصیلی جاری در بازه زمانی ابلاغ شده دربرنامه امتحانات و منطبق با جدول زمان‌بندی و تاریخ از قبل تعیین شده، برگزار می‌شود. عدم شرکت دانشجو در ارزشیابی در تاریخ و ساعت اعلام شده، بهمنزله غیبت در جلسه امتحان است.  

نکته مهم :  برای کنترل ترافیک سامانه آموزش مجازی و برگزاری آزمون ها با شرایط مطلوب احتمال اینکه برخی آزمون ها در تاریخی
متفاوت از تاریخ اصلی آن برگزار شود وجود دارد از همین روی ضروری است دانشجویان در اردیبهشت ماه به تالار اعلانات سامانه http://lms.tpnu.ac.ir ویا پرتال مرکز و واحد خود مراجعه و از جزییات آزمون ها مطلع شوند.
سوالات آزمون توسط استاد آن درس و از منبع اعلامی در لیست وضعیت منابع طرح می شود. دانشجویان در صورت مواجهه با مشکل در این زمینه می توانند در سامانه ثبت درخواست به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir پیام دهند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد