نخستین رویداد تخصصی استارت‌ آپی با موضوع مراقبت و سالمندی برگزار می شود

access_time person توسط مدیر سایت

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه پیام نور از برگزاری نخستین رویداد تخصصی استارت‌آپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" در خرداد ماه سال جاري خبرداد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس شورای سیاستگذاری استارت‌آپ‌های دانشگاه پیام نور در اين خصوص گفت: نخستین رویداد تخصصی استارت‌آپی با موضوع " مراقبت و سالمندی" از سوی سازمان نظام پرستاری ایران و با همكاري  و مشارکت دانشگاه پیام نور و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی و سایر سازمان ها برگزار خواهد شد .
دکتر کریمی با اشاره به محور های این استارت آپ افزود: سالمندی فعال، پویا و موفق، بررسی وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه‌های  مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل ویژه سالمندان ، سالمند و مدیریت مراقبت،  ارتقاء سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محور های این استارت آپ است .
وی تاکید کرد : هدف از برگزاری  این رویداد استارت‌آپی تولید و طراحی وب‌سایت، نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن و سامانه‌های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی خواهد بود.
دکتر کریمی با عنوان اینکه مهلت ثبت و ارسال ایده‌های استارت‌آپی تا ۱۰ خرداد سال جاری است، اظهار داشت: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت‌هاي  www.abrezendegi.ir  و www.ino.irمراجعه کنند.
گفتنی است این استارت آپ در ۲۳ و ۲۴ خردادماه سال جاری در سازمان مرکزی برگزار می‌شود.
 


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد