نحوه اطلاع از زمان امتحانات میان ترم دانشگاه پیام نور

access_time person توسط نیما صابری

قبل از آنکه درباره امتحان میان ترم دانشگاه پیام نور توضیح بدهیم باید بدانید که نحوه محاسبه نمره در پیام نور چگونه است. نمره میان ترم در اختیار استاد می باشد و هر گونه که استاد تشخیص بدهد می تواند این ۸ نمره را به دانشجو اختصاص بدهد. گرفتن امتحان یا پروژه یا ارائه معمول ترین روش ها برای دادن میان ترم در دانشگاه پیام نور است. پس امتحان میان ترم را استاد برگزار می کند و خودش هم سوال طرح می کند.
اگر امتحان میان ترم برای درسی برگزار شود برخی مراکز در سایت مرکز خودش مثلا پیام نور تهران جنوب در سایت پیام نور تهران جنوب ، یا مثلا پیام نور اهواز در سایت پیام نور اهواز ممکن است اطلاع رسانی کند. برخی اساتید هم در سایت یا وبلاگ خودشان اقدام به اطلاع رسانی درباره زمان برگزاری امتحان می کنند. برای اطلاع از امتحان میان ترم به سایت مرکز یا استاد خود مراجعه کنید. یا اینکه به صورت حضوری به مرکزتان مراجعه کنید ممکن است در تابلو های اعلانات تاریخ امتحانات میان ترم نیز اطلاع رسانی شود. پرسیدن از همکلاسی ها نیز به شما کمک می کند ! ممکن است برخی از دانشجویان در کلاس از استاد درباره میان ترم سوال کرده باشند. فراموش نکنید نهایتا برای اطلاع از نحوه نمره دادن میان ترم بهتر است با استاد خود صحبت کنید ببینید چگونه عمل می کند.

جمع بندی نهایی:

  1. اولا از استاد خود بپرسید برای نمره میان ترم چگونه عمل می کند.
  2. برای اطلاع از تاریخ امتحان میان ترم به سایت مرکز یا استاد یا به صورت حضوری به مرکز یا به همکلاسی های خود مراجعه کنید.
  3. تاریخ امتحان میان‌ترم درس‌های الکترونیکی از طریق کاربری دانشجو در LMS اطلاع‌رسانی می‌شود.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد