وزیر علوم از پروژه در دست انجام دانشگاه پیام نور واحد نوشهر بازدید کرد

access_time person توسط مدیر سایت

با همراهی مسئولان دانشگاه پیام نور؛
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه در دست احداث دانشگاه‌ پیام نور واحد نوشهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی، در این بازدید دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر علیزاده معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، دکتر احمدی لاشکی نماینده نوشهر، چالوس،کلاردشت و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های استان و مدیران دانشگاه پیام نور وزیر را همراهی کردند.
دکتر غلامی در این بازدید از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی مجتمع آموزشی، فرهنگی دردست احداث دانشگاه پیام نور نوشهر قرار گرفت.
دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز با ابراز قدردانی از حضور وزیر علوم در این واحد دانشگاهی افزود: این پروژه از اولویت‌های پروژه سال ۹۸ بوده است ولی متاسفانه در بودجه عمرانی با مشکلاتی روبرو شدیم که امیدواریم با حمایت های ویژه وزارت و مجلس شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از این مجموعه باشیم.
رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: مجلس طرحی برای تبدیل کارمندان قراردادی به پیمانی ارائه کرد که با پیگیری‌هایی که به عمل آوردیم ان‌شاءلله در هفته بعد از تعطیلات مجلس قرار است در صحن علنی مطرح شود.
وی اظهار امیدواری کرد : با حمایت نمایندگان مجلس تبدیل وضعیت کارکنان صورت گیرد و دغدغه کارکنان قراردادی دانشگاه برطرف شود.
دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز با اشاره به دردست اجرا بودن پروژه های عمرانی در سطح مراکز تنکابن، قائم‌شهر و ساری گفت: پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور واحد نوشهر در قالب ساختمان آموزشی- اداری در زمینی به مساحت ۱۹۶۵۶ مترمربع و زیربنای ۱۴۹۵ مترمربع در حال انجام است که تاکنون حدود ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد