آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

access_time person توسط مدیر سایت

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) از روز دوشنبه ۲۹ مهرماه آغاز و تا روزچهارشنبه ۸ آبان ماه ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون باید ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ،  در صورت احراز شرایط لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در سایت مذکور اقدام کنند.
وی زمان برگزاری آزمون نوبت بیستم كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور را در روز جمعه ۲۲ آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه ‌شنبه مورخ ۱۹ لغايت روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه سال جاری با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.
امیرحسین بهروز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان گفت: جزئیات نحوه ثبت نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش که لینک آن برای داوطلبان در ذیل این خبر قرار داده شده، موجود است و لازم است داوطلبان عزیز ضمن مطالعه دقیق این اطلاعیه و دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به تأثير ۲۰ درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌ شود كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند.
شایان ذکر است، دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای کلیه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.
تعیین شهرمحل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجوو برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای دانشگاه پیام نور است.


اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بيستم)


دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی ( دانش پذیری کارشناسی ارشد ناپیوسته پیام نور ) پذیرش بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم)



برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
  • سلام وعرض ادب بنظرم خیلی کمبود های داره باید نمنونه سوالات سالهای قبل با جوابشان دراختیار دانشجویان قرارمیدادن تا کمکی بشه
    • مدیر سایت
      بله متاسفانه نمونه سوالات ارشد فراگیر بسیار کم هست و میشه گفت اصلا نمونه سوالات جدید رو نمیشه پیدا کرد
    دیدگاه های بیشتر
دیدگاه های بیشتر
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد