امتحانات پایان ترم مقطع کارشناسی ارشد پیام نور حضوری شد/ امتحانات مقطع کارشناسی مجازی خواهد بود

access_time person توسط فاطمه پورذبیح

 امتحانات پایان ترم مقطع کارشناسی ارشد پیام نور حضوری شد/ امتحانات مقطع کارشناسی مجازی خواهد بود

دکتر علیرضا دل افکار، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور: ارزشیابی‌های دروس در پایان نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقاطع کارشناسی به صورت "الکترونیکی" و کارشناسی ارشد به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون پایان نیم‌سال در مقطع کارشناسی الزامی است و کلیه ارزرشیابی‌های دروس نظری نیم‌سال تحصیلی جاری به صورت غیرحضوری و صرفا در بستر الکترونیکی اعلام شده توسط هر استان انجام می‌شود.

ارزشیابی‌های پایان ترم مستمر دروس نظری نیم‌سال تحصیلی جاری (با سهم ۱۲ نمره از ۲۰ نمره) بر اساس آزمون انجام می‌شود و باید سوالات آزمون توسط اساتید در سامانه طراحی و بارگذاری شود.

ارزشیابی میان ترم (با سهم ۸ نمره از ۲۰ نمره) می‌تواند با برگزاری آزمون در سامانه معرفی شده و یا استفاده از روش‌های جایگزین مانند ارائه کار تحقیقی انجام شود. دانشجویان موظف‌اند قبل از شروع ارزشیابی این نیم‌سال تحصیلی، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد