کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت خواهند شد

access_time person توسط مدیر سایت

با رای دو سوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت خواهند شد. دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور که برای بازدید از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این استان حضور داشت، از مراکز مشگین شهر، گرمی و واحد ارشق بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ، دکتر زمانی در بخش های از این بازدید در میان خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گرفت و به سئوالات آنها پاسخ و برنامه های آتی دانشگاه پیام نور را تشریح کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گفت: هدف از ساماندهی دانشگاه پیام نور، تعریف ماموریت های جدید به مراکز و واحدهای این دانشگاه است و آنطور که در مقطعی از زمان، دانشگاه پیام نور دغدغه تحصیل برای همگان را مرتفع کرد، اکنون نیز در ماموریتی جدید، توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال پایدار برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهها را در برنامه خود دارد.
دکتر زمانی ادامه داد: مهارت آموزان با دریافت گواهی دوره در رشته های خاص و با توجه به نیاز توسعه ای منطقه می توانند از تسهیلات ویژه دولت که بالغ بر یک میلیارد ریال است بهره مند گردند  و این عزیزان با داشتن تخصص علمی و عملی و منابع مادی  میتوانند گام اساسی را در پیشرفت و توسعه کشور بردارند.
رئیس دانشگاه پیام نور به انعقاد تفاهم نامه با مجمع عالی کانون کارفرمایان کشور اشاره کرد و افزود: اگر دانشجویی بخواهد در رشته خاصی تخصص کافی را کسب کنند و یا اینکه در راستای انتخاب شغل خود نیاز به تجربه آموزی داشته باشد، دفاتر انجمن های صنفی ایجاد شده در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور این وظیفه را دارد تا  متقاضیان را به  صنف مورد علاقه خود جهت کارآموزی معرفی کنند.
دکتر زمانی در بخش دیگری از صحبت های خود به اعطای وام هایی با سود حدود یک و چهاردهم درصد توسط بانک های عامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی کشور و در راستای کمک اقتصادی به خانواده های معزز دانشجویان، قراردادهایی با دو بانک عامل منعقد گردیده و با معرفی دانشجویان به این بانک ها کل هزینه تحصیلی دانشجو تامین می گردد.
وی با یاداوری اینکه نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور تعیین تکلیف خواهند شد، تصریح کرد: طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و برای نهایی شدن نیاز به دوسوم رای نمایندگان دارد و جای امیدواری بسیار هست که این طرح در صحن علنی رای بیاورد.
در این بازیدها دکتر زمانی با سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین صفری نماینده ولی فقیه در شهرستان گرمی و امام جمعه این شهرستان، ولی قاسمی معاون فرماندار شهرستان مشگین شهر، حجت الاسلام والمسلمین غیاثی امام جمعه ارشق و همچنین بخشدار و رئیس شورای شهر ارشق بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.


برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد