تفاهم نامه همکاری آموزشی و علمی بین دانشگاه پیام نور و شورای عالی استان های کشور

access_time person توسط مدیر سایت

با هدف توسعه همکاری های دوجانبه امضا شد؛

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور و شورای عالی استان ها کشور  شورای به امضای دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور  و علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها رسید.

به گزارش روابط عمومی، در بخشی از این تفاهمنامه آمده است: به منظور ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و با عنایت به لزوم هماهنگی میان نهادهای مردمی و مراکز علمی و در راستای سیاست گذاری و  برنامه ریزی های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی و نیز بسترسازی برای اجرای اصل یکصدم قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و در راستای اجرای مفاد سند توسعه و اقتدار علمی کشور؛ این تفاهم نامه با تاکید بر همکاری، مشارکت و بهره مندی طرفین از امکانات و ظرفیت های یکدیگر جهت تحقق اهداف مشترک، فی مابین " دانشگاه پیام نور " و " شورای و عالی استان ها" منعقد، امضا و مبادله می شود.

همچنین توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری میان طرفین، بهره مندی متقابل از ظرفیت ها و امکانات یکدیگر و توسعه ارتباطات و تعمیق مناسبات فرهنگی و علمی فی مابین مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه و اعضای شورای عالی و سایر سطوح شوراهای اسلامی در سطح کشور از اهداف این تفاهمنامه ذکر شده است.

منبع: پیام نور

برای فرستادن دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.
پاسخ به دیدگاه
دیدگاه های بیشتر
شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.
بالا
keyboard_arrow_up

فرستادن بازخورد

feedback
refresh تازه‌سازی تصویر
بازگشت

ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای تکمیل مسائل فنی و بهبود خدمات با توجه به خط مشی رازداری و شرایط خدمات استفاده خواهیم کرد. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به محصول خود داشته باشیم ...

warning نام مرورگر شما و نسخه آن ذخیره می‌گردد.
feedback بازخورد